niedziela, 20 maja 2012

2.

Minął prawie miesiąc odkąd Niall i chłopcy wyjechali do Ameryki by kontynuować trasę koncertową.. Tęsknisz za nim tak bardzo, to wasza pierwsza tak długa rozłąka.. Nie dajesz sobie z tym rady to widać. Gdy rozmawiasz z nim wieczorami przez telefon udajesz że wszystko jest okej.. a tak naprawdę gdy słyszysz jego głos i wiesz że jest gdzieś daleko, twoje serce rozrywa się na miliony malutkich kawałeczków które ciężko poskładać.. Dobrze wiesz że wystarczy twój jeden telefon i on wróci najszybciej jak się tylko da. Ale STOP! nie! nie możesz on ma swoje zobowiązania.. są rzeczy ważne i ważniejsze.. Postanowiłaś poczekać tak długo jak będzie trzeba.. mimo bólu który rozsadza twoje serce..
Spoglądasz na telefon jest godzina 12.13.. '1 wiadomość nieodczytana "Niall! ;*" , na twojej twarzy pojawił się mimowolny piękny uśmiech.. tylko dla niego.. Otwierasz sms.. "Skarbie wiem że zrobiłem źle, ale nie potrafię inaczej.. musisz zrozumieć." siadasz na sofie.. nie wiesz co się dzieję wszystko zaczyna wkoło wirować.. nie masz pojęcia o co chodzi.. Próbujesz się z nim skontaktować ale na marne.. Cała się trzęsiesz, milion myśli przewija Ci się przez głowę.. sama nie wiesz co masz robić.. czekasz..
Cały dzień spędziłaś na balkonie myśląc o nim.. popijając zimną herbatę słuchałaś zamulających piosenek..
-"Same mistakes" - dobre... - wydusiłaś.
Zrobiło się cholernie chłodno..
-Zaraz pójdę do domu..tylko zadzwonię..do.. - mówiłaś do siebie.
-do kogo dzwonisz, skarbie? ..
-do Nialla! ...... CO ?!?! - wykrzyknęłaś i nagle odwróciłaś się.
-Cześć malutka! posłuchaj mnie chwilkę.. Nie mogłem być tam dłużej bez Ciebie, to za długo.. Wiem że zrobiłem źle, przylatując tu, ale nie mogę bez Ciebie wytrzymać.. to jest za silne.. Świadomość że jesteś tu sama, lub nie.. nie pozwala mi nic robić.. wszystkie moje myśli kończą i zaczynają się od Ciebie (T.I) za bardzo Cię potrzebuję..
-Głuptasie! Nawet nie wiesz jak za tobą tęskniłam.. to był najgorszy miesiąc w moim życiu.. bez Ciebie wszystko jest tak nieważne.. nie umiem bez Ciebie funkcjonować. - mówiłaś ze łzami w oczach patrzą w jego intensywnie niebieskie tęczówki..
-jesteś najważniejsza skarbie.. powiedział i złożył na twych malinowych ustach delikatny pocałunek.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Drugi imagin tym razem z Niallem! ;) Nie mogę uwierzyć że podoba wam się mój pierwszy imagin z Harrym, dziękuję za prze miłe komentarze. <3 jesteście prze kochane! aż mam ochotę pisać następny! który będzie z Zaynem.. ;* Myślę że ten imagin też wam się spodoba, czekam na opinie! xx

4 komentarze:

  1. cudowny ! < 3 jezuu, ale miło się go czyta : ) kocham twój sposób pisania < 3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeeeeej <3 to jest cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww <3 juz nie moge sie doczekac nastepnego !

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥ .! = WYRAŻA WIĘCEJ NIŻ 1000 SŁÓW . : ))

    OdpowiedzUsuń